FANDOM

Languages
Language en Language ru Language hr Language zh Language ger Language fr
English Русский Hrvatski 中文 Deutsch Français
Want to Translate the News in Your Language?
NPC Bailey Town Crier
Bailey je donositeljica službenih vijesti; možeš je pratiti na ovoj Twitter adresi. Vijesti na ovoj stranici su direktna kopija vijesti iz igre (uključujući potpise). Kao takve su pod CC-by-NC-SA 3.0 licencom. Povremeno si damo slobodu ispraviti pravopis ili podesiti razmake u tekstu kako bi se nadoknadila razlika u formatu. Za vidjeti vijesti u igri, odaberi "Prikaži Bailey" opciju pod Postavkama (izravna poveznica).

Ovdje vidiš sve vijesti iz 2019.

Želiš pročitati vijesti i od prethodnih godina? Pogledaj ovdje:

2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013

Tražiš samo određeni datum? Pogledaj sažetu verziju na stranicama Povijesti Habitice:

2013. - 2014. | 2015. - 2016.

Trenutne vijestiEdit

19. 2. 2019.Edit

NOVI PAKET PUSTOLOVINA LJUBIMACA NA POPUSTU: MITSKA ČUDESA!

Promo mythical marvels bundle

ko želiš dodati nešto novih čarobnih ljubimaca u svoju staju u Habitici, posrećilo ti se! Od sad pa do 28. veljače, možeš kupiti paket pustolovina ljubimaca mitskih čudesa i dobiti pustolovine grifona, morsku zmiju i jednoroga, i to sve za samo 7 Dragulja! To je popust od 5 Dragulja naspram cijene kupovine ovih pustolovina pojedinačno. Pogledaj ponudu u Dućanu pustolovina danas!

Tekst: Laurel, Daniel the Bard i gwyllgi
Slike: greenpencil, UncommonCriminal, RosieSully, Lukreja, Baconsaur, Witticaster, Aries Faries, Mara, Seraphina, 1920-kun, RBrinks i Erikari

14. 2. 2019.Edit

OBJAVE NA BLOGU! WIKI I REFLEKTOR O CEHOVIMA

Scene office

Objava na blogu: Grupni planoviEdit

Istaknuti Wiki članak za ovaj mjesec se bavi grupnim planovima! Nadamo se da će ti pomoći u dijeljenju zadataka sa svojim prijateljima i članovima obitelji. Nemoj ga zaboraviti pogledati i javi nam što misliš o njemu putem Twittera, Tumblra i Facebooka.

Autor(i): shanaqui i the Wiki Wizards

Coding 3 by phoneix faerie-d7idtti

Reflektor o Cehovima: još novih i značajnih CehovaEdit

Izašao je novi reflektor o Cehovima na blogu koji ističe neke od novih pokretača unutar naše zajednice! Pogledaj ga kako bi našao/la neka super nova mjesta za druženje u Habitici s ljudima koji dijele tvoje interese i ciljeve.

Autor(i): shanaqui

12. 2. 2019.Edit

SLAVLJE ZA VALENTINOVO! UZ LJUBAVNE NAPITKE ZA IZLIJEGANJE I NAPITKE RUŽIČASTOG KVARCA

Promo valentines

Habitica slavi Valentinovo!Edit

U čast Habitičinog blagdana koji slavi sve oblike ljubavi, bilo to prijateljska, obiteljska ili romantična, neki od trgovaca su se posebno uredili! Pogledaj malo uokolo i uživaj u njihovim novim svečanim ukrasima.

Autor(i): Beffymaroo i Lemoness

Pošalji čestitku za ValentinovoEdit

Pomozi u motiviranju svih prekrasnih ljudi u tvom životu tako da im pošalješ čestitku za Valentinovo u znaku pažnje. Samo tijekom sljedećeg tjedna, ove čestitke će se moći kupiti za 10 zlatnika na Tržnici. Zato što šire ljubav i sreću kroz zajednicu, i pošiljatelj i primatelj čestitke će dobiti popularnu značku "Divni prijatelji". Hura!

Dok si tu, zašto ne bi pogledao/la i druge čestitke koje su dostupne za slanje unutar tvoje družine? Svaka donosi vlastito posebno postignuće...

Autor(i): Lemoness i SabreCat

Promo valentines potions

Ljubavni čarobni napici za izlijeganje i napici ružičastog kvarcaEdit

Stigla je nova vrsta ljubimca! Uzbuđeni smo što vam možemo predstaviti čarobne napitke za izlijeganje od ružičastog kvarca i najaviti povratak ljubavnih napitaka! Od sada pa do 28. veljače, možeš kupiti sve ove napitke na Tržnici i koristit ih za izlijeganje bilo kojeg standardnog jaja ljubimca. (Čarobni napici za izlijeganje ne funkcioniraju na jajima Pustolovnih ljubimaca.) Čarobni ljubimci nisu izbirljivi tako da će rado jesti bilo kakvu hranu koju im daš!

Nakon što izađu iz prodaje, trebat će proći barem godinu dana prije nego što ljubavni napici i napici za izlijeganje od ružičastog kvarca ponovno postanu dostupni. Stoga ih nemoj zaboraviti sada uzeti!

Autor(i): Vampitch, Willow the Witty i SabreCat

5. 2. 2019.Edit

POZADINE I ARTIKLI IZ ORMARA ZA VELJAČU!

Promo armoire backgrounds 201902

Dodali smo tri nove pozadine u Dućan pozadina! Tvoj avatar sada može kuhati svakakva čuda u srednjovjekovnoj kuhinji, uživati u primamljivim mirisima pred staromodnom pekarom i biti ispunjen/a ljubavlju u dvorani za gozbe na Valentinovo. Pogledaj ih pod Korisnička ikona > Pozadine!

Uz to, ima nove opreme u Začaranom ormaru koju možeš kupiti Zlatnicima, uključujući komplet kuhara. Bilo bi ti pametno marljivo raditi na tvojim zadacima u stvarnom životu kako bi zaradio/la sve te komade opreme! Uživaj :)

Autor(i): Vampitch, GeraldThePixel, Aspiring Advocate, Marmarru, NekoAtsumeLARPer i Giu09

4. 2. 2019.Edit

IZAZOV USPJEŠNIH ODLUKA ZA VELJAČU I NOVI TAKE THIS IZAZOV

Scene dailies

Tim Habitice je lansirao posebni službeni niz Izazova u sklopu Official New Year's Resolution Ceha (Službenog Ceha novogodišnjih odluka). Ovi Izazovi su osmišljeni da ti pomognu graditi i održavati ciljeve koji su predodređeni za uspjeh i onda da ih se držiš kako godina odmiće. Za Izazov ovog mjeseca, "Naoštri svoje oružje" (Hone your Weapons), fokusiramo se na pročišćavanje i sužavanje tvojih ciljeva kako bismo ih učinila lakše ostvarivima! Nagrada iznosi 15 Dragulja koji će biti dodijeljeni petorici sretnih pobjednika 1. ožujka.

Čestitamo dobitnicima Izazova za siječanj: RainbowZebra27, Annobethal, Pheonix_Heart, rachalza i grimreader!

Sljedeći Take This Izazov je također lansiran, "Achievement Unlocked: Self-Care!" (Postignuće otključano: Briga za sebe), s naglaskom na brigu o rezervama energije koje koristimo prilikom pomaganja drugima. Nemoj ga zaboraviti pogledati kako bi zaradio/la dodatne dijelove Take This seta opreme!

Take This je neprofitna organizacija koja pokušava informirati gamersku zajednicu po pitanju mentalnog zdravlja, pružiti edukaciju o mentalnim poremećajima i prevenciji mentalnih bolesti te smanjiti stigmu mentalnih bolesti.

Čestitamo pobjednicima zadnjeg Take This Izazova, "Feed Me, Seymour!" (Nahrani me, Seymour)": dobitnik/ca glavne nagrade _andrey i drugoplasirani Comebach, FoxInABoxPls, chadm73, creadeliefje i NTScott! Uz to, svi sudionici tog Izazova su dobili komad opreme Take This kompleta ako ga prethodno nisu završili. Nalazi se u tvom stupcu Nagrada. Uživaj!

Autor(i): Doctor B, the Take This team, Lemoness, Beffymaroo i SabreCat

Promo take this

siječanj 2019.Edit

31. 1. 2019.Edit

HABITIČINA ROĐENDANSKA ZABAVA!

Habitičina rođendanska zabava!Edit

31. siječnja je Habitičin rođendan! Hvala vam svima što ste dio naše zajednice - puno nam znači.

Sad se pridružite nama i NIL-ovima u slavlju!

Torta za svih!Edit

U čast slavlju, svakome smo poklonili asortiman ukusnih kolača kojima možete hraniti svoje ljubimce! Uz to, sljedeća dva dana Trgovac Aleksandar prodaje kolače u svom dućanu i kolače ćeš ponekad dobiti na poklon kad izvršiš neki od svojih zadataka. Kolači funkcioniraju kao normalna hrana za ljubimce, ali ako želiš znati koji ljubimce vole koje kolače, možeš to otkriti na wiki stranici.

Halja za tulumeEdit

U stupcu Nagrada je besplatno dostupna halja za tulume! Koju boju ćeš dobiti ovisi o tome koliko si Habitičinih rođendana proslavio/la. Nosi ovu halju s ponosom!

Postignuće Rođendanskog tulumaEdit

U čast Habitičinog rođendana, svatko je dobio postignuće Habitičinog rođendanskog tuluma! Ovo postignuće se zbraja sa svakim rođendanskim tulumom kojeg proslaviš s nama.

Promo mystery 201901

Zadnja prilika za Polaris kompletEdit

Podsjetnik: sutra je posljednji dan za pretplatiti se i dobiti Polaris komplet oklopa! Pretplata ti također omogućuje kupovinu Dragulja u zamjenu za Zlatnike. Što si dulje pretplaćen/a, to dobiješ više Dragulja!

Hvala ti puno na tvojoj podršci! Pomažeš nam u održavanju Habitice.

Autor(i): Beffymaroo

Promo snow potions

Posljednja prilika za Napitke za izlijeganje iz Zimske zemlje čudaEdit

Podsjetnik: sutra je posljednji dan za kupiti zvjezdane, pepermint i sniježne Napitke za izlijeganje! Ako se vrate, to neće biti prije sljedeće godine, i to najranije. Stoga nemaš što čekati!

Autor(i): JinjooHat, Vampitch, Lemoness i SabreCat

---

28. 1. 2019.Edit

OTKRIVENI SU PRETPLATNIČKI PREDMETI A SIJEČANJ!

Promo mystery 201901

Otkriveni su pretplatnički predmeti za siječanj: Polaris komplet! Imaš samo do 31. siječnja za dobiti ovaj komplet kad se pretplatiš. Ako si već aktivni pretplatnik, ponovno učitaj stranicu i onda otiđi pod Inventar > Artikli kako bi preuzeo/la svoju opremu!

Pretplatnici također dobivaju mogućnost kupovanja Dragulja u zamjenu za Zlatnike - što si duže pretplaćen/a, to možeš više Dragulja kupovati mjesečno! Postoje i druge pogodnosti poput duljeg pristupa proširenim podacima i slatki Rogati zec za ljubimca. Što je najbolje od svega, pretplate omogućuju Habitici da nastavi raditi. Hvala vam puno na vašoj podršci - puno nam znači.

Autor(i): Beffymaroo

24. 1. 2019.Edit

HABITIČIN BLOG: SAVJETI ZA POČETI IZNOVA I REFLEKTOR O ČLANU OSOBLJA APOLLU

Scene eating healthy

Reflektor o korištenju Habitice: Počinjanje iznovaEdit

Reflektor o korištenju Habitice za ovaj mjesec se bavi počinjanjem iznova! Ističe mnoštvo odličnih savjeta koje su iznijeli Habitičani u Use Case Spotlights Cehu (Cehu korištenja Habitice). Nadamo se da će pomoći onima među vama koji možda žele početi iznova u 2019. godini.

Uz to, sakupljamo prijedloge korisnika za sljedeći reflektor o korištenju Habitice! Kako ti koristiš Habiticu za podjelu kućanskih poslova? Istaknut ćemo korisničke primjere u našem Reflektoru o korištenju Habitice na Habitičinom blogu sljedeći mjesec. Stoga objavi svoje prijedloge u Cehu korištenja Habitice sada. Jedva čekamo saznati više o tome kako ti koristiš Habiticu da bi poboljšao/la svoj život i obavljao/la stvari!

Autor(i): shanaqui

Scene apollo

Reflektor o osoblju: ApolloEdit

Izašao je novi reflektor o osoblju na blogu! Dođi upoznati Tressley, poznatog kao Apollo, i vidi kako naš najdraži Yo-yomant balansira svoj dizajnerski posao za Habiticu sa svojim entuzijazmom za čips i sviranje bubnjeva.

Autor(i): Beffymaroo

18. 1. 2019.Edit

REFLEKTOR O CEHOVIMA: NOVI I ZNAČAJNI!

Scene hat guild

Izašao je novi Reflektor o cehovima na blogu koji ističe neke od novih i zanimljivih Cehova Habitice! Pogledaj ga sada kako bi pronašao/la novu grupu s kojom možeš dijeliti svoje interese i ciljeve!

Autor(i): shanaqui

14. 1. 2019.Edit

POSLJEDNJA PRILIKA: DARUJ PRETPLATU I DOBIJ JEDNU BESPLATNO!

Promo bogo

Sutra ti je zadnja prilika za iskoristiti našu promociju u kojoj, ako nekome daruješ pretplatu, ti dobiješ tu istu pretplatu besplatno za sebe!

Pretplatnici dobivaju gomilu pogodnosti svaki mjesec uključujući ekskluzivne predmete, mogućnosti kupovine Dragulja Zlatnicima, slatkog ekskluzivnog Rogatog zeca za ljubimca i povećanu povijest podataka. Uz to, ovo nam pomaže održavati Habiticu :) Za pokloniti nekome pretplatu, samo otvori njihov profil i klikni na ikonu poklona u gornjem desnom uglu.

Ova posebna promocija će trajati samo do sutra. Stoga, ako te već duže vremena zanima probati pretplatu, sad je pravo vrijeme! Usreći prijatelja i koristite sve vaše nove Dragulje kako biste skupa išli na Pustolovine.

Molimo te da imaš umu da, ako ti ili primatelj tvog poklona već imate neku obnavljajuću pretplatu, poklonjena pretplata će započeti tek nakon što se druga pretplata otkaže ili istekne. Hvala ti puno na podršci! <3

Autor(i): SabreCat, Beffymaroo i Lemoness

11. 1. 2019.Edit

DARIVANJE PRETPLATA NA ANDROIDIMA I WIKI REFLEKTOR

Promo bogo

Darivanje pretplata je sada moguće i na Androidima!Edit

Pozdrav svima! Dodali smo mogućnosti darivanja pretplata koristeći našu Android aplikaciju. Otiđi pod Izbornik > Dragulji i pretplate i klikni na "Daruj pretplatu" u kartici Pretplata.

Pretplatnici dobivaju gomilu pogodnosti svaki mjesec uključujući ekskluzivne predmete, mogućnosti kupovine Dragulja Zlatnicima i slatkog ekskluzivnog Rogatog zeca za ljubimca. Što je najbolje od svega, pretplate nam pomažu održavati Habiticu.

Ostalo je još nekoliko dana do isteka promocije Daruj jednu - dobij jednu. Stoga je ovo odlično vrijeme za razmotriti je u našoj Android aplikaciji! Hvala ti puno na podršci - puno nam znači.

Autor(i): Viirus i Piyo

Promo startingover

Objava na blogu: Kugla preporodaEdit

Istaknuti Wiki članak za ovaj mjesec za bavi Kugolom preporoda! Nadamo se da će ti pomoći dok otvaraš novo poglavlje svog života u 2019. Nemoj ga zaboraviti pogledati i javi nam svoje mišljenje putem Twittera, Tumblra i Facebooka.

Autor(i): shanaqui i the Wiki Wizards

8. 1. 2019.Edit

ZIMSKE PRILAGODBE AVATARA I NOVA PUSTOLOVINA POTJERE ZA LJUBIMCIMA!

Promo wintery skin hair

Zimske boje kože i kose Edit

Sezonska izdanja zimskih boja kose su sada dostupna za kupovinu! Sada možeš obojati kosu svog avatara sniježno bijelo, pepermint plavu, zimzeleno, auroru, boje zimskog neba ili u niz svečanih boja.

Uz to, sezonska izdanja zimskih boja kože su također dostupna! Možeš upotpuniti zimski imidž svog avatara sa sljedećim bojama kože: aurorom, dotjeranom, svečanom, zimzelenom, polarnom, šećernom i bojom zimske zvijezde.

Oba kompleta sezonskih izdanja prilagodbi će biti dostupna za kupovinu samo do 31. siječnja nakon čega će nestati do sljedeće godine. Stoga ih nemoj zaboraviti sada zgrabiti! Možeš ih pronaći pod Korisnik > Uredi avatara!

Autor(i): Lemoness i tricksy.fox

Quest velociraptor

Nova pustolovina potjere za ljubimcima: Veloci-raper! Edit

Usavrši svoj ritam i vježbaj svoju rimu - vrijeme je za rap bitku! Nabavi najnoviju pustolovinu potjere za ljubimcima, Veloci-raper, i zaradi nekoliko oštroumnih ljubimaca velociraptora izvršavajući svoje zadatke u stvarnom životu.

Tekst: lilackbar i SabreCat
Slike: *~Seraphina~*, Procyon P, Lilith of Alfheim, Anna Glassman, Uchihamadara i Willow the Witty

4. 1. 2019.Edit

POZADINE I ARTIKLI IZ ORMARA ZA SIJEČANJ!

Promo armoire backgrounds 201901

Dodali smo tri nove pozadine u Dućan pozadina! Sada tvoj avatar može kopati na arheološkom iskapalištu, pisati u radionici pisara ili se boriti protiv snažne lavine. Pogledaj ih pod Korisnička ikona > Pozadine!

Uz to ima nove opreme koju možeš kupiti Zlatnicima u Začaranom ormaru, što uključuje komplete Pisara. Bilo bi ti pametno marljivo izvršavati svoje zadaće u stvarnom životu kako bi osvojio/la sve komade opreme! Uživaj :)

Autor(i): Lt. Cabel, KusSv, Snowdeath, Timsh, Vampitch, mewrose, GeraldThePixel i SabreCat

2. 1. 2019.Edit

IZAZOV USPJEŠNIH ODLUKA ZA SIJEČANJ I NOVI TAKE THIS IZAZOV

Promo task planning

Tim Habitice je lansirao posebni službeni niz Izazova u sklopu Official New Year's Resolution Ceha (Službenog Ceha novogodišnjih odluka). Ovi Izazovi su osmišljeni da ti pomognu graditi i održavati ciljeve koji su predodređeni za uspjeh i onda da ih se držiš kako 2019. odmiće.

Pogledaj prvi Izazov novogodišnjih uspješnih odluka ove godine kako bi započeo/la svoj put prema uspjehu u ostvarivanju svojih ciljeva! U izazovu Begin Your Quest (Započni svoj izazov), fokusiramo se na odabiranje realističnih i dostižnih ciljeva! Pet sretnih dobitnika će dobiti nagradu od 15 dragulja kad izazov završni 1. veljače.

Promo take this

Čestitamo dobitnicima Izazova za prosinac: Drosera, Dan O'Dea, StefanieFreige, N5t5lie i DeLauraen!

Sljedeći Take This Izazov je također lansiran, "Feed Me, Seymour!" (Nahrani me, Seymour), s naglaskom na razvijanje zdravih prehrambenih navika. Nemoj ga zaboraviti pogledati kako bi zaradio/la dodatne dijelove Take This seta opreme!

Čestitamo pobjednicima zadnjeg Take This Izazova, ""Don't Be a Completionist!" (Ne budi kompletista!)!": dobitnik/ca glavne nagrade Hoofter i drugoplasirani mvchelle, Phosphor, agentdwib, KSPanda i fghberius. Uz to, svi sudionici tog Izazova su dobili komad opreme Take This kompleta ako ga prethodno nisu završili. Nalazi se u tvom stupcu Nagrada. Uživaj!