Habitica Wikia
Advertisement

Bezimienny hełm to legendarny hełm, który gracz otrzymuje za ukończenie "Pralkomanty", trzeciej misji „Ataku codzienności”. Cykl ten rozpoczyna się misją "Nieszczęsne naczynia!", którą otrzymuje się automatycznie na poziomie 15.

Hełm daje największe korzyści Wojownikom (których główną statystyką jest Siła) oraz Magom, (których główną statystyką jest Inteligencja), lecz może być przydatny także dla Łotrzyków oraz Uzdrowicieli, mimo że nie zwiększa ich głównych statystyk. Umożliwia graczom zadawanie większych obrażeń bossom za wykonywanie zadań, zwiększa częstotliwość ciosów krytycznych, ilość zdobywanego doświadczenia oraz many. Hełm zwiększa maksymalną ilość punktów many o 50 oraz ilość zdobywanego doświadczenia o 62,5%, podczas gdy bonus do siły zwiększa obrażenia o 12,5% oraz szansę na trafienia krytyczne o 25%.

Bezimienny hełm jest przedmiotem, którego nie można kopiować: wielokrotne ukończenie misji nie daje dodatkowych egzemplarzy.

Jeśli Bezimienny hełm zniknie na skutek śmierci, gracz może odzyskać przedmiot na dwa sposoby:

  • zakup w sekcji Nagród, podobnie jak każdy inny stracony w ten sposób element wyposażenia (Bezimienny hełm kosztuje wtedy 200 punktów złota)
  • powtórzenie misji. W tym przypadku za jej ukończenie Bezimienny hełm znów pojawi się w ekwipunku. Po tym nie będzie już możliwy zakup przedmiotu na targu.

Informacje dla Developerów

Ta sekcja zawiera informacje przeznaczone dla deweloperów Habitica. Nie nadają się one do użycia w grze lub zarządzania zadaniami.
Pokaż/Ukryj Informacje dla Developerów

Klucz (key) do tego przedmiotu to head_special_2.

Advertisement