Wikia

De Sleutel van de Hokken reset alle eerste generatie huisdieren en/of rijdieren van de speler naar 0. In andere woorden, elk huisdier en rijdier die de speler in zijn bezit heeft, die hij niet heeft verkregen door queestes and niet zeldzaam of een magische drank huisdier/rijdieris, zal worden vrijgelaten/verwijderd worden van de stal. Wanneer het één keer is gebruikt, kan de speler de Beest Meester, Rijdier Meester en Drie keer Bingo Prestaties stapelen.

Er zijn drie mogelijke acties dat de Sleutel kan uitvoeren. De gebruiker kan zijn huisdieren vrijlaten, zijn rijdieren of allebei tegeljik.

Welke huisdieren en rijdieren worden vrij gelaten?

Alleen de huisdieren en rijdieren van de eerste generatie worden vrijgelaten.

  • Eerste generatie huisdieren worden uit eieren gebroed die verkregen worden als willekeurige drops (Wolf, Tijger-welp, Panda-welp, Leeuwen-welp, Vos, Vliegende big, Draak, Cactus, Beren-welp) alleen uitgebroed door standaard uitbroeddranken.
  • Eerste generatie rijdieren zijn rijdieren die opgevoed zijn van die huisdieren.

De Sleutel van de Hokken laat de volgende niet vrij:

Beschikbaarheid

De Sleutel van de Hokken is beschikbaar nadat de speler bepaalde prestaties heeft behaald.

Waarom de Sleutel van de Hokken gebruiken

  • De speler wilt de Beest Meester, Rijdier Meester en Drie keer Bingo prestaties stapelen.
  • Spelers die het leuk vinden om huisdieren en rijdieren te verzamelen, kunnen ongemotiveerd raken wanneer ze alles drie keer verzameld hebben. Net als met de Bol der Hergeboorte, kan de Sleutel van de Hokken een aspect van het spel herstarten.

fr:Clé du Chenil