Wikia

Boedel directeLink
De boedel tab (directe link) in de werkbalk op Habitica, bewaart een speler's vondsten, queesterollen, huisdieren, rijdieren en uitrusting. Het biedt ook toegang tot de markt, waar spelers voorwerpen kunnen kopen en verkopen, en ook van de tijdreizigers en de seizoenswinkel.

Markt

Hoofdartikel: Boedel voorwerpen

De boedel pagina heeft twee delen: je boedel (aan de linkerkant van de pagina) en de markt (aan de rechterkant).

Markt links
Het boedel deel toont je vondsten en andere voorwerpen, geordend onder deze titels:
Markt rechts
In het markt deel kan je deze soorten voorwerpen kopen:

Je kan nu ook queesten kopen in de nieuwe queesten tab (directe link) in plaats van op de markt.

Bijna al deze voorwerpen moeten met edelstenen gekocht worden, maar soms kunnen speciale voorwerpen met goud gekocht worden. Daarnaast kunnen spelers op niveau 100 of hoger de bol der hergeboorte gratis krijgen en abonnees kunnen edelstenen voor goud kopen op de markt.

Sommige voorwerpen die met edelstenen gekocht kunnen worden, kunnen ook gevonden worden als willekeurige vondsten, niveau mijlpaal beloningen, evenement beloningen of als queeste beloning.

Queesten

Hoofdartikel: Queesten

De queesten zijn verplaatst van hun plek op de markt pagina naar hun eigen pagina in het boedel menu.

De queesten pagina is ook verdeeld in twee secties: Jouw queesten en queesten te koop. Elke pagina is geordend op vrijspeelbare queesten die de speler krijgt bij het behalen van specifieke niveaus, queesten die te koop zijn met goud en huis- en rijdier queesten die je met edelstenen kan kopen.

Queesten

Huisdieren

Hoofdartikel: Huisdieren
NPC Matt Boch Beast Master
Bestand:Screen Shot 2014-11-15 at 20.53.05.png

Onder de huisdieren tab van de boedel kan je al je verzamelde huisdieren zien en voederen en een huisdier kiezen om naast je avatar te laten tonen. Klik nogmaals om het ongedaan te maken. Je kan een zadel kopen of krijgen als een dagelijkse check-in prijs om een huisdier direct in een rijdier te veranderen.

Huisdieren komen uit eieren, die vaak gevonden kunnen worden bij het voltooien van je gewoontes, dagelijkse taken en to-do's. Huisdieren verlenen geen voordelen.

Rijdieren

Hoofdartikel: Rijdieren
Bestand:Screen Shot 2014-11-15 at 21.13.26.png
Bestand:Screen Shot 2014-11-15 at 21.12.15.png

Je kan alle rijdieren die je hebt grootgebracht zien in de rijdieren tab van de boedel en je kan er een kiezen voor je avatar om erop te rijden. Klik nogmaals om het ongedaan te maken. Je avatar kan samen met een rij- en een huisdier tegelijk getoond worden.

Een rijdier groeit door een huisdier te voederen tot hun hongerbalk vol is of door een zadel te gebruiken. Rijdieren bieden geen voordelen. 

Uitrusting

Hoofdartikel: Uitrusting
Strijduitrusting
De uitrusting tab van je boedel bevat alle schilden, helmen, harnassen, wapens, en andere kostuums die je hebt gekocht of ontvangen. Je kan deze tab gebruiken om ja avatar aan te kleden met een strijduitrusting (de attributen van deze uitrusting worden bij je avatar opgeteld) en/of kostuum (je avatar wordt afgebeeld met deze uitrusting, maar de attributen tellen niet mee bij je eigenschapspunten).

Tijdreizigers

Hoofdartikel: Mysterieuze tijdreizigers

Abonnees krijgen een mystieke zandloper voor elke drie maanden dat ze achtereen abonneren. Met een mystieke zandloper kan je "de Tijdreizigers oproepen, die je een mysterie voorwerp set voor abonnees geven vanuit het verleden.... of misschien zelfs de toekomst?

Seizoenswinkel

Hoofdartikel: Seizoenswinkel
Seasonalshop winter2015

De seizoenstovenares van de Winter Wonderland 2014-2015 seizoenswinkel.

De seizoenswinkel, met de seizoenstovenares als winkelier, is open tijdens de Grote Gala's om je seizoenseditie en beperkte editie voorwerpen te verkopen van de huidige gala en de gala's van vorige jaren.